وب سایت لینکدین با انتشار یک آمار جدید، پرتقاضاترین مشاغل جهان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 07 July 2020

پرتقاضاترین مشاغل در جهان را بشناسید

به گزارش تابناک سمنان: لینکدین برترین وب سایت فعال جهان در حوزه کسب‌وکار است. اعضای این شبکه اجتماعی می‌توانند در آن کار مورد نظر خود را پیدا و یا در صورتی که کارفرما هستند، نیازمندی‌های استخدامی خود را اعلام کنند. به طور معمول افرادی که به صورت پروژه‌ای فعالیت دارند، هر ژانویه به دنبال شغل جدیدی می‌گردند چرا که قالب پروژه‌های این افراد به صورت سالانه بسته می‌شود.

بر همین اساس، وب سایت لینکدین اطلاعاتی درباره میزان بازدید و جست‌وجوی کاربران از فرصت‌های شغلی را منتشر کرده است که پرتقاضاترین شغل‌های جهان را نمایش می‌دهد. اطلاعاتی که لینکدین نشان می‌دهد، خبر از تقاضای بالای شغل‌هایی مانند طراحی و بازاریابی در جهان می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی لینکدین منتشر شده است، در حال حاضر بالاترین فرصت‌های شغلی به مهندسی اطلاعات با حقوق سالانه ۱۳۰ هزار دلار تعلق گرفته است و پس از آن دومین فرصت شغلی به طراحی وب سایت با حقوق سالانه ۲۰ هزار دلار مربوط می‌شود.

آمار منتشر شده از پرتقاضاترین مشاغل در جهان

شغل بعدی که در آمریکا جزو مشاغل پرتقاضا حساب می‌شود، حسابداری شرکت‌ها است. این شغل جزو مشاغل پردرآمد در آمریکا بوده و به صورت سالانه حقوقی معادل ۱۸۲ هزار دلار دارد. در رتبه چهارم پرتقاضاترین مشاغل دنیا، شغل مدیر پروژه است که به صورت سالانه ۱۲۱ هزار دلار برای شخص شاغل درآمد خواهد داشت. از دیگر شغل‌هایی که در آمریکا جزو مشاغل پرتقاضا هستند می‌توان به نمایندگان فروش، مدیر بخش آی تی، بازاریاب دیجیتال، پشتیبان فنی شبکه، تحلیلگر مالی و متخصص مرکز امور رسیدگی به مشتریان اشاره کرد.

بسیاری از این مشاغل در ایران نیز جزو مشاغل پرتقاضا هستند، در حال حاضر لینکدین میزان جست‌وجوی مشاغل در کشور‌های مختلف را منتشر نکرده است، اما می‌توان با نسبت دادن آمار جست‌وجوی مشاغل به جمعیت هر کشور، آماری حدودی از میزان تقاضا در بخش‌های مختلف جهان را به دست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار