معاون امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در این استان احداث شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 09 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی اظهار داشت: این تعداد سرویس بهداشتی علاوه بر سرویس‌های قبلی اکنون تکمیل و آماده بهره‌برداری شده‌اند و امسال با ظرفیت بهتری به زوار خدمات رسانی می‌شود.

وی افزود: اربعین سال گذشته با تلاش‌ها و مدیریت استاندار ایلام به شکل بسیار مناسبی برگزار شد و امسال برای بهتر شدن و توسعه زیرساخت‌ها اقدامات اساسی در حال انجام است.

وی یادآور شد: امسال قرار است ۲۰ هکتار به پایانه برکت اضافه شود که وزارت راه متولی آن است و همه مراحل طراحی و کمیسیون‌های آن در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: در بخش تامین آب نیز با توجه به پیگیری‌های استاندار ایلام یک خط انتقال و مخزن ۲ هزار مترمکعبی برای رفع مشکل آب در دستور کار قرار گرفته است که مشکل آب به صورت پایدار برای خود شهر مهران و پایانه و زوار حل شود.

کرمی گفت: تمامی تلاش ما این است که در صورت برگزاری اربعین با بهترین نحو به زوار در استان ایلام خدمات‌رسانی در همه زمینه‌ها صورت گیرد.

وی اظهار داشت: اکنون کار تکمیل و توسعه راه‌های استان در مسیر تردد زوار در همه نقاط استان در دست انجام است و پروژه‌های راه فعال هستند./ع

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار