مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا خاموشی‌ برنامه‌ریزی شده در کرمانشاه اعمال نشده، گفت: خاموشی‌هایی که اخیرا رخ داده ناشی از اضافه مصرف و آسیب به پست و ترانس‌های برق است.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 12 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیدعلی مرآتی ، اظهار کرد: اگرچه در زمینه مصرف برق از سهمیه‌ای که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده عبور کردیم، اما هنوز خاموشی برنامه‌ریزی شده در هیچ نقطه‌ای از شهر کرمانشاه اعمال نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: خاموشی‌هایی که اکنون گاهی در برخی از نقاط شهر رخ می‌دهد ناشی از اضافه مصرف برق است که فشاری خارج از توان را به شبکه برق منطقه وارد کرده و باعث اتصالی و یا آسیب به پست و ترانس‌های برق می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش موارد حوادث برق به دنبال مصرف بالای مشترکین خبر داد و عنوان کرد: تا نیروهای شرکت برق برای رفع اختلال اقدام و آسیب وارد شده را اصلاح کنند، مشترکین مدتی را در خاموشی می‌مانند.

مرآتی اضافه کرد: خاموشی‌های ناشی از اضافه مصرف معمولا در ساعت پیک مصرف یعنی 12 تا 17 رخ می‌دهد که بیشترین فشار را بر شبکه توزیع برق داریم.

وی یادآور شد: در صورتی که برنامه اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده داشته باشیم، از روز قبل به مشترکین اطلاع رسانی خواهیم کرد. مانند روندی که در تابستان سال 1397 داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین خواست برای جلوگیری از اعمال خاموشی‌ها در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند و خصوصا در ساعت پیک مصرف کولر آبی را روی دور کند و کولر گازی را در دمای آسایش (25 درجه سانتی‌گراد) قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار