جمشید خدرویسی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد بخش حمیل گفت: در چهار ماه اول سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱ میلیاردو ۴۹۰ میلیون ریال زکات در سطح بخش حمیل و روستا‌های تابع جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 July 2020

جمشید خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از این مبلغ ۷۵% زکات مستحبی و ۲۵% زکات واجب می‌باشد.
 
وی افزود:زکات جمع شده در جهت خرید جهیزیه برای زوج‌های جوان تحت حمایت و هزینه‌های درمان مددجویان، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان هزینه شد.
 
رئیس کمیته امداد حمیل تصریح کرد: همچنین ۵ مورد بازسازی و مرمت مساجد و یک مورد خانه عالم در سطح بخش حمیل انجام شد و تعداد ۲۰۰ جلد قرآن کریم و کتاب مذهبی خریداری و به مساجد اهدا گردیده است.
 
خدرویسی ابراز داشت:با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی؛ عاملین زکات در روستا‌های تابع بخش حمیل حاضر و جهت جمع آوری زکات تلاش مضاعفی را بعمل می‌آورند.
 
به گفته این مسئول،در راستای اشتغال جوانان و آموزش مهارتهای شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حمیل، جلسه هم اندیشی با سازمان فنی و حرفه ای برگزار شدو گسترش اقدامات عملیاتی در سطح روستاهای شهرستان در خصوص نیاز سنجی افراد قادر به کار و برگزاری دوره های اموزش فنی و حرفه ای و ایجاد بازار فروش محصولات و خدمات برای مددجویان تحت حمایت انجام شد.

وی در پایان گفت:کمیته امداد تلاش دارد از ظرفیتهای مراکز فنی و حرفه ای در بخش های خصوصی ، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلله عالی) برای اشتغال و توانمند سازی افراد تحت پوشش نهایت بهره را ببرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار