هماهنگی این دیدارها نه برعهده شخص رئیس‌جمهور، بلکه توسط دفتر او انجام می‌شود و باید دید چگونه نام یک متهم اقتصادی در نوبت لیست دیدارهای رئیس‌جمهور قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴ 14 July 2020

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه جوان ضمن طرح این پرسش نوشت: شنبه ۲۱ تیرماه اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات برخی از مدیران سابق بانک مرکزی متهم ردیف هشتم این پرونده، سید رسول سجاد است که پیش از این، مدیر اداره بین‌الملل بانک مرکزی بوده است. دریافت رشوه شامل ۷۰۰ عدد سکه تمام‌بهار آزادی از متهم اسدبیگی، دو قطعه شمش طلای ۱۰۰ گرمی از متهم سیفی، دریافت سکه بهار آزادی از متهمان آل‌علی، فرجام، حسین‌زاده و تیمور عامری و دریافت یک دستگاه آپارتمان به ارزش ۷۰۰ هزار دلار از متهم محمدرضا قائدی در قبال واگذاری قرارداد کارگزاری از سوی بانک مرکزی از موارد اتهامی سید رسول سجاد است. وی همچنین ۳۰ هزار دلار در قالب مسترکارت و ویزاکارت از متهم محمدرضا قائدی دریافت کرده است. اما نکته‌ای که در جست‌وجوی سابقه این فرد قابل تامل است، حضور رئیس‌جمهور حسن روحانی در منزل او در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ است. این دیدار در زمانی انجام شده که در فاصله بین آزادی رسول سجاد از بازداشت با قرار وثیقه تا زمان برپایی دادگاه او بوده است، یعنی حسن روحانی به دیدار یک متهم به فساد اقتصادی که در انتظار برگزاری دادگاه بوده، رفته است.

بدیهی است که هماهنگی این دیدارها نه برعهده شخص رئیس‌جمهور، بلکه توسط دفتر او انجام می‌شود و باید دید چگونه نام یک متهم اقتصادی در نوبت لیست دیدارهای رئیس‌جمهور قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار