سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیران صنعتی و فعالان اقتصادی به عنوان سربازارن جبهه اقتصادی باید به این باور برسند که اقتصاد کشور امروز در شرایط جنگ قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 14 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مهدی اصفهانی در مراسم معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: برای پیروزی در این میدان مبارزه باید ساختارهای تولید جنگی و بازدارنده شوند تا بتوان با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان،گام بلندی در زمینه ی تولید و اشتغال کشور برداشت.
وی با بیان اینکه افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی و مدیریت واردات محور برنامه‌های این وزارتخانه برای تحقق شعار جهش تولید است یادآورشد: جهش تولید، حمایت از کالای داخل و تنظیم بازار از دیگر محورهای فعالیت این وزارتخانه است که به سازمان‌های استانی ابلاغ شده است.
اصفهانی با بیان اینکه تحقق راهبردهای سازمان صنعت، معدن و تجارت تنها با وفاق و همدلی بین مسئولان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و فعالان اقتصادی محقق می‌شود گفت: این مهم باید در دستور کار سازمان‌های استانی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی ایمان دارد گفت: حمایت همه جانبه از صنعت و ارائه چراغ راه به فعالان اقتصادی می تواند زمینه توسعه اقتصادی و بالندگی کشور را فراهم کند.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در طول تاریخ پرافتخارخود نشان دادندکه با مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات توطئه‌های دشمنان را خنثی و اجازه ضربه زدن به نظام اسلامی را نمی‌دهد یادآورشد:هم اینک با فراگیر کردن این روحیه در کشور می‌توان به توسعه پایدار دست یافت.
اصفهانی افزود: استان مرکزی به عنوان پایتخت تولید کشور نقش مهمی در لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری دارد و می تواند سهم مهمی در خنثی سازی توطئه‌های اقتصادی دشمنان ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی هم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمنان نتوانسته تولید این استان را باچالش جدی مواجه کند گفت: در سه ماهه نخست سال گذشته ۱۶۴ جواز تاسیس در این استان صادر شد اما در سه ماهه نخست امسال این رقم به ۲۹۵ فقره رسیده است.
سعید فرخی با بیان اینکه در سه ماهه نخست پارسال ۶۰ پروانه بهره‌برداری با ۱۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در استان مرکزی صادر شد افزود: این میزان در سه ماه نخست امسال به ۶۳ مورد با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال رسیده است.
وی یادآورشد: سند جهش تولید در استان مرکزی تدوین و وظایف تمامی نهادهای اجرایی ابلاغ شده است و در نشست‌های مختلف گزارش عملکرد دستگاهها تشریح می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هم با بیان اینکه همکاری و هم‌افزایی مطلوبی بین این سازمان با نهادهای مختلف شکل گرفته است گفت: جهش تولید امسال در این استان عملیاتی می‌شود.
سعید جعفری کرهرودی با بیان اینکه تشکل‌ها و فعالان اقتصادی، استانداری و فعالان اقتصادی استان مرکزی به عنوان پشتیبان سازمان صنعت، معدن و تجارت عمل می‌کنند افزود: بسیاری از مشکلات در بدو شکل گیری شناسایی و مدیریت می‌شود.
وی یادآورشد: حفظ حقوق مصرف‌کننده و حمایت از تولیدکننده رویکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بشمار می رود و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه کسب شده است.
در این مراسم سعید جعفری کرهرودی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار