کد خبر: ۸۷۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 15 July 2020
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت :سه باب خانه جوان در شهرهای بویراحمد،چرام و لنده احداث می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت :سه باب خانه جوان در شهرهای بویراحمد،چرام و لنده احداث می شود.
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان از پیش بینی سه باب خانه جوان در سه شهرستان بویراحمد ،چرام و لنده خبر و اظهار داشت:خانه جوان شهرستان باشت در دست تکمیل می باشد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح سه باب خانه جوان در شهرستان گچساران ،بهمئی و دهدشت در سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سال گذشته به استان خبر و اظهار داشت:متاسفانه در سال 98 اعتباری به شروع کار پروژه های خانه جوان در شهرهای بویراحمد ،چرام و لنده به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص نیافت و نتوانستیم این پروژه را شروع کنیم .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص اعتبار سه پروژه افتتاح شده خانه جوان شهرهای گچساران ،دهدشت و بهمئی تصریح کرد :پروژه خانه جوان شهرستان گچساران در زمینی به مساحت 1000متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان ،شهر دهدشت در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500میلیون تومان و شهر بهمئی در زمینی به مساحت 1000متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات 27 صدم ارزش افزوده احداث شد .
علوی در خصوص اعتبارات سه پروژه خانه جوان یاسوج ،چرام و لنده افزود:برای احداث پروژه خانه جوان یاسوج یک میلیارد و 200 میلیون تومان ،چرام و لنده هر کدام 900 میلیون تومان تخصیص لازم است .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در خصوص پروژه خانه جوان شهرستان باشت گفت:این پروژه در زمینی به مساحت 500و اعتبار 600 میلیون تومان از محل 27 صدم ارزش افزوده در دست احداث می باشد و برای تکمیل آن به یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار نیاز می باشد.
علوی ،ضمن تشکر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان ،استاندار و معاونین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت های عمرانی ورزش استان در خصوص پروژه خانه جوان شهرستان دنا بیان داشت:
پروژه خانه جوان شهرستان دنا در زمینی به مساحت 400متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان تکمیل و آماده افتتاح است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار