دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان:
دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام دانش آموزان تا 31 مرداد ماه می باشد که تا کنون بیش از 278 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه سناد ثبت نام شده اند.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، ایرج بیت اللهی اظهار کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم و تمهید مقدمات به منظور بازگشایی مدارس ثبت نام دانش آموزان با شتاب بیشتری درحال انجام است.
وی ادامه داد : تا کنون بیش از 278 هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده اند که از این تعداد، بیش از 207 دانش آموز دوره ابتدایی، بیش از تعداد 68 هزار نفر در دوره اول متوسطه و همچنین دو هزار و 500 دانش آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت نام شده اند.
بیت الهی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، بیان داشت: زمان بازگشایی و چگونگی اجرا و کیفیت آموزشی مدارس مبتنی بر سیاست های وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات اتخاذ شده هماهنگ با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا می باشد که متعاقبا اعلام می گردد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد : اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود در خصوص ثبت نام فرزندانشان در فرصت باقیمانده بسیار ضروری است .
بیت الهی به نقش مؤثر خانواده ها در آموزش های مجازی و یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی خانواده ها درپیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده موفق باشیم .
دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: براساس تصمیم های اتخاذ شده و هماهنگی با ستاد ملی کرونا شرایط مختلفی برای بازگشایی مدارس و آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده تعریف شده است .
بیت اللهی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق، کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار