کد خبر: ۸۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 02 September 2015
ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته اهالی بازارچه محله وحدت اسلامی وقتی در حال تردد در کوچه مقدم بودند با جسد غرق خون پسر خردسالی در کنار دیوار آپارتمانی روبه روشدند. آنها موضوع را به ساکنان ساختمان شماره 14 گفتند. مادر کودک 10 ساله به نام سپهر وقتی از خانه بیرون آمد با جسد غرق خون پسرش روبرو شد. با سروصدای او تمام اهالی محل متوجه موضوع شده و به خیابان آمدند.

با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم جنایی به محل حادثه اعزام شدند. بررسی های اولیه نشان می داد سر کودک از تنش جدا شده و جسدش مقابل خانه شان رها شده است.

مادر کودک در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: ظهر سپهر برای خرید نان از خانه خارج شد و نیم ساعت بعد با سرو صدای اهالی وقتی به کوچه آمدم با جسد غرق خون فرزندم روبه رو شدم که بسته نان در کنارش بود. در ادامه دختر خردسالی که شاهد ماجرا بود ادعا کرد قاتل مرد جوانی بوده که با چاقو 20 سانتیمتری در محل دیده که پس از بریدن سر کودک جلو خانه شان از محل فرار کرده است.

یکی از اهالی محل نیز گفت: خانواده سپهر از اهالی قدیم محل هستند او همراه خواهر 13 ساله و مادرش در طبقه اول این ساختمان ساکن هستند. پزشک قانونی با حضور در محل جنایت و معاینه جسد او اعلام کرد قتل بسیار خشن انجام شده و سر کودک تا مهره های گردن بریده شده است.

یکی از همکلاسی های سپهر که از مرگ او شوکه شده بود گفت: او کلاس سوم دبستان بود و بچه آرام و مهربانی بود. آنها با مادر بزرگشان در یک خانه زندگی می کردند. او بیشتر مواقع عصر ها با مادربزرگش به پارک می رفت.

با اظهارات اهالی و شاهدان ماجرا جسد سپهر کوچولو با دستور سجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از اداره قتل پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
یا خدا...........
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
خدا صبر بده به مادر عزیزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار