آقای سخنگو اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان: سخنگو ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان و تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌هایی در شهرستان‌هایی که در وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، به مدت یک هفته از امروز اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 19 July 2020

 

سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: طبق اعلام روز نوزدهم تیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.  


وی بیان کرد: برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره‌ای در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته ممنوع است.
حبیب الله خجسته پور همچنین ادامه داد: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینما‌ها در این شهرستان‌ها، تصریح کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخر‌های سرپوشیده، در مدت اعلام شده تعطیل است.


وی تاکید کرد که برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی هم به مدت یک هفته ممنوع شده است.

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد: در این مدت امکان فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.
وی ابرازداشت: مشارکت مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار آن ضروری است.
طبق اعلام ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار