هشدار توانیر سمنان به مردم:
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: چنانچه روند افزایشی مصرف انرژی برق مشترکان استان در باقیمانده تابستان ادامه پیدا کند، احتمال اعمال مدیریت بار دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 19 July 2020

سید علی اکبر صباغ روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان افزود: اوج مصرف برق استان سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته یکماه زودتر با مصرف بیش از ۶۰۲ مگاوات در یکم تیر به ثبت رسید.

وی با اشاره به گرمای فصل تابستان و افزایش دما تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف برق از سوی مشترکان استان ضرورت دارد تا کار به اعمال مدیریت بار و خاموشی نرسد.

وی با یادآوری اینکه بیش از ۷۰ درصد انرژی برق استاندر بخش تولید و کشاورزی مصرف می شود، گفت : بهترین وضعیت استفاده از انرژی الکتریکی را بهره برداری در بخش تولید و کشاورزی است تا به ارزش افزوده و اشتغال و رونق چرخه اقتصادی جامعه کمک شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان افزود: هم اکنون شرکت برق منطقه ای سمنان در حوزه انتقال انرژی الکتریکی و ترانزیت آن در بخش های ۴۰۰ ، ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت فعالیت می کند .

شرکت توانیر امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، در راستای پیشگامی صنعت برق کشور در کاهش مصرف برق ادارات و ساختمان های این صنعت، سیستم های سرمایشی همه ساختمان های اداری در تمام شرکت های زیرمجموعه از ساعت ۱۲ ظهر امروز خاموش خواهد شد.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار