مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: کار ساماندهی قطعه باقی مانده آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری، فردا (31تیر) به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 20 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،بهرام درویشی ، با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی رودخانه آبشوران در قطعه باقی مانده در محدوده پارکینگ شهرداری، اظهار کرد: ساماندهی این قطعه 30 متری، فردا (31 تیر) جمع خواهد شد.

وی ادامه داد: با پایان یافتن کار شرکت آب منطقه‌ای در این قطعه، مراحل آسفالت و زیباسازی بر عهده شهرداری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری سال گذشته آغاز شد، عنوان کرد: قطعه اصلی 120 متری را در همان سال قبل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رساندیم و فقط قطعه کوچکی باقی مانده بود که فردا(سه شنبه) کار این قطعه نیز تمام می‌شود.

درویشی از شرایط کار دشوار در این منطقه یاد کرد و افزود: به دلیل شرایط خاص محدوده پارکینگ شهرداری فقط چند ساعت محدود در شبانه روز امکان کار کردن در این منطقه را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و محدودیت‌های مالی که داشتیم کار را پیش بردیم، زیرا قطعه پارکینگ شهرداری وضعیت بسیار نامناسبی داشت و خطر جدی مردم را در این محدوده تهدید می‌کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه درباره ساماندهی آبشوران در سایر نقاط شهر به طول حدود هفت کیلومتر نیز یادآور شد: انجام عملیات در مسیر باقی مانده بستگی به تامین مالی و فراهم شدن شرایط دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار