مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت بر اثر کرونا با تشخیص قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۴۰۰ نفر گذشت.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 20 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل فارس،مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان و مرگ و میر بیماران کرونایی در استان، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته با ثبت ۶ مورد جدید مرگ ناشی از ویروس کرونا، آمار فوت‌شدگان استان به ۴۰۲ نفر رسید.

وی به بستری شدن ۲۴ بیمار جدید با تشخیص قطعی کرونا ویروس اشاره و بیان کرد: کل نمونه‌گیری‌هایی انجام شده، ۴۸ هزار و ۳۷۲ مورد بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کرونا همچنان قربانی می‌گیرد، افزود:در حال حاضر در یک نبرد پیوسته با ویروس کرونا هستیم، تعداد ویروس بسیار زیاد و بیش از تصور ما است چون با چشم دیده نمی‌شود و اثرات آن را در دیگران می‌بینیم، قدرت این ویروس را باور نداریم.

وی اضافه کرد: هر گاه ماسک در اماکن شلوغ و پرتردد برمی‌داریم یعنی یک قدم به دشمن نزدیک شده‌ایم، وقتی فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنیم لبخند ویروس و شاد شدن آن را باید ببینیم و زمانی که به نیت ساعتی خوش بودن دور هم جمع می‌شویم این را بدانیم که امکان دارد برای همیشه از هم جدا شویم.

محمدی ادامه داد: این شک را همیشه داشته باشیم که هر کسی در کنار ما قرار دارد امکان دارد مبتلا به ویروس کرونا باشد، لذا پروتکل‌های بهداشتی را در راستای استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین شستن مکرر دست‌ها را به عنوان جزئی جداناپذیر از زندگی خود بدانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار