دادستان دهلران گفت : بحث واگذاری وتعیین تکلیف اراضی مسکونی شهرستان دهلران باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 20 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : معضل واگذاری زمین در شهرستان دهلران باید توسط دولت تعیین تکلیف شود تا بخش عظیمی ازمشکل مسکن در شهرستان دهلران حل شود .

وی اظهار داشت : یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار دادستانی قرار گرفته برخورد با متخلفین است که به صورت غیر مجاز اقدام به فروش اراضی ملی در این شهرستان می کند.

نجومی بیان داشت : در ماه های اخیر شاهد افزایش ساخت ساز غیرمجاز توسط عده ای مشخص هستیم واین دادستانی برابر مصوبه و هماهنگی که با اعضای شواری تامین شهرستان شده دستور لازم قضایی برای برخورد با متخلفین را صادر کرده است.

وی ضمن هشدار به کانال های تلگرامی که فضا سازی می کنند گفت : بدون شک این مرجع قضایی افراد که به دنبال فضا سازی و ایجاد تنش در جامعه هستند تحت تعقیب قضایی قرار خواهد داد و اجازه مظلوم نمایی به عده ای مشخص در بحث تصرف اراضی ملی را نخواهد داد.

دادستان دهلران بیان داشت : مشاورین املاک متخلف در بحث خرید وفروش اراضی ملی پلمب خواهند شد.

نجومی بیان داشت :افرادی که از مشاورین املاک و یا به صورت غیر اقدام به خرید زمین مسکونی غیر مجاز کردند از افراد متخلف به عنوان فروش مال غیر و کلاهبرداری در دادسرا اعلام شکایت کنند تا این دادستانی برابر قانون به موضوع ورود کند.

وی گفت : برای کاهش التهاب مسکن باید وضعیت مسکن مهر دهلران تعین تکلیف شود تا حداقل بخشی از مشکل مسکن در شهرستان مرتفع شود.

دادستان دهلران افزود : کسانی که قصد خرید واحد های مسکونی و یا زمین دارند قبل از خرید حتما استعلام لازم را از دستگاه های متولی اخذ کنند تا با مشکل قانونی مواجه نشوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار