نماینده لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی بابت استفاده سیاسی و جناحی از جایگاه وزارت اطلاعات و دخالت در امور سایر وزارت‌خانه‌ها به وزیر اطلاعات تذکر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 20 July 2020

به گزارش تابناک فارس: در متن تذکر رئیس مجمع نمایندگان فارس آمده است: وزیر محترم اطلاعات پس از شکست فرزند محترمشان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه لامرد و مُهر مکرراً بر وزرا و حتی مدیران کل استان فشار آورده و اصرار دارند اعضای ستادهای تبلیغاتی آقازاده ایشان مناصب اداری این دو شهرستان را در اختیار گیرند.

این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکنون بارها و بارها تأکید فرموده‌اند که وزارت اطلاعات بایست به وظایف اصلی خود پرداخته و از اقدامات سیاسی و جناحی پرهیز کند.

همچنین در شرایط خاص امروز کشور صدها مورد بسیار مهم‌تر از این مسائل پیش‌پاافتاده وجود دارد که انتظار می‌رود وزیر محترم بدانان بپردازد، اما ورود ایشان به این مباحث جزئی‌شان و جایگاه وزارت اطلاعات را در افکار عمومی به‌شدت مخدوش کرده است.

لازم به ذکر است در پی لغو حکم انتصاب سرپرست جدید شبکه بهداشت لامرد توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها پس از چند ساعت از صدور آن، مجادله سیاسی بر سر دلیل صدور حکم سرپرست جدید و لغو آن بالا گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار