آماده نشدن سالن صدرا ، میزبانی رقابت های بین المللی فوتسال را به کیش برد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 20 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران که از مدت ها قبل پیگیر برگزاری این مسابقات در شیراز بود گفت : منتظر بودیم با تکمیل ساخت سالن ورزشی دو هزار نفری صدرا، زمان شروع تورنمنت و بازی‌های تیم ملی هم فرا برسد اما شیوع بیماری کرونا روند ساخت سالن را کند کرد به طوری که هنوز کفپوش سالن تأمین و نصب نشده است.

او، بیان کرد: ۱۴ شهریور روز فیفادی است و چون سالن صدرا شیراز تا آن زمان تکمیل نمی‌شود، فدراسیون فوتبال تصمیم به واگذاری میزبانی رقابت های بین المللی فوتسال در جزیره کیش گرفته است.

ناظم الشریعه در خصوص برگزاری این مسابقات در سالن های دیگر شهر شیراز تصریح کرد: ما بدنبال یک میزبانی شایسته هستیم و سالن برگزاری بازی‌ها هم باید در شأن تیم ملی کشورمان و هم در حد و شخصیت شیرازی‌ها باشد که تا کنون سالن مناسبی در شهر شیراز وجود ندارد که به درد میزبانی این رقابت ها بخورد ضمن اینکه حواسمان هم باید به حضور مهمانان خارجی باشد و از طرف دیگر ما نیازمند حضور تماشاگران هستیم و هیچکدام از سالن‌های شیراز جوابگوی جمعیت مورد انتظار ما نیست.

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: این قول را می‌دهم با پایان یافتن بیماری کرونا و تأسیس سالن صدرا، یک میزبانی بین المللی را به میزبانی شهر شیراز داشته باشیم.

او، افزود: برای حضور در مسابقات بین المللی فوتسال که شهریورماه امسال به میزبانی ایران و جزیره کیش برگزار می شود، مکاتباتی با تیم های ملی اسلواکی، بلاروس، عراق ، اوکراین و کویت و چند کشور اروپایی انجام شده که تیم ملی بزرگسالان و زیر ۲۰ سال ایران هم در این رقابت ها حضور می یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار