مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بدنبال سفر سال گذشته رییس کمیته ملی المپیک به استان کرمانشاه و پیگیری های این کمیته، کمیته بین المللی المپیک مبلغی را برای کمک به مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 21 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، صابر رحیمی با اعلام اینکه کمیته ملی المپیک پس از این سفر مکاتبه ای به منظور جذب کمک های بین المللی با کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) انجام داده بود، افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر این مکاتبات به نتیجه رسیده و IOC برای این منظور مبلغ ۵۰ هزار دلار اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس اعلام کمیته ملی المپیک، این مبلغ فقط برای کمک به توسعه تجهیزاتی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی در خصوص فرایند تحقق این کمک بین المللی نیز گفت: قرار است هماهنگی لازم بین رییس کمیته ملی المپیک، استاندار کرمانشاه، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به منظور تعیین و انتخاب ۵۰ مدرسه مورد نظر بعمل آید تا از این کمک IOC بهره مند شوند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: به هر کدام از این مدارس هزار دلار اختصاص داده تا با آن مبلغ ملزومات و تجهیزات ورزشی خریداری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار