کد خبر: ۸۷۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 21 July 2020

غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد ریال درحال انجام است.

وی افزود: پروژه اهواز، سوسنگرد و چذابه ۲۰ کیلومتر است که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر مسیرها نیز فعال است و طبق برنامه‌ریزی و تقویم زمان بندی به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به اینکه انتظار داریم تمامی محورها به سمت ۴ مسیر ورودی استان آمادگی تردد حجم عظیم زائران را داشته باشند، بیان کرد: اکنون ۱۸ اکیپ لکه‌گیری و روکش آسفالت با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان فعال هستند.

وی افزود: اقدامات لازم در زمینه مباحث ایمنی مانند نسب تابلوها، خط‌کشی، تابلو اطلاعات، روشنایی و غیره نیز در حال انجام است.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه در سال‌های اخیر در این مسیرها کارهای بسیاری شده است، عنوان کرد: تمامی این اقدامات انجام شده از بودجه ملی بوده اما در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه نیازمند کمک‌های استانی هستیم.

وی افزود: در خصوص اجرای پروژه‌های ایمنی جاده‌ای ۲۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بالغ بر ۸۰ درصد علائم، تابلوها، دیواره‌ها، نیوجرسی و دیگر پروژه‌هایی که برای ایمنی در این جاده‌ها انجام شده به سرقت رفته که برای امسال تابلوهای جدید نصب خواهند شد.

وی افزود: امسال در حوزه ایمنی، نیاز به کمک از محل اعتبارات استانی داریم و اقدامات مربوط به ایمنی به صورت نقد است و پیمانکار در صورتی که پول نقد داشته باشیم کار می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار