کد خبر: ۸۷۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 21 July 2020

۷۹ مدرسه شمیرانات به نوسازی و مقاوم سازی نیازمند است

تابناک/ فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه ۷۹ مدرسه شمیرانات به نوسازی و مقاوم سازی نیازمند است گفت: ۸ مدرسه نیز به دلیل فرسودگی توان پذیرش دانش آموز را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: علیرغم اینکه در افکار عمومی شهرستان شمیرانات را شهرستانی برخوردار می‌دانند اما باید گفت که دو بخش لواسانات و رودبار و قصران فاقد سرانه آموزشی متناسب با جمعیت این دو بخش است.

ساداتی افزود: امروز راه اندازی کانون‌های فرهنگی تربیتی و مهارت آموزی در این مناطق ضروری است.

فرماندار شمیرانات عنوان داشت: بیش از ۱۹ مدرسه در سطح شهرستان شمیرانات نیازمند نوسازی و بازسازی و تعداد ۶۰ مدرسه نیازمند مقاوم سازی هستند و اساساً ۸ مدرسه نیز به دلیل فرسودگی توان پذیرش دانش آموز را ندارد.

وی گفت: به نظر می‌رسد سهم مدارس شهرستان شمیرانات که از محل نیم درصد پرداختی شهرداری تهران تعیین شده خیلی مشخص و شفاف نیست و با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان به نظر می‌رسد برای اسکان معلمان شاغل که در شهرستان تردد دارند باید مکان‌هایی برای اسکان پیش بینی شود.

فرماندار شمیرانات اظهار داشت: ۸ مدرسه در منطقه اوشان و فشم نیاز به باز سازی فوری دارند و در عین حال طرح آموزش و پرورش در اوشان فشم برای تکمیل نیازمند مساعدت و نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار