حسن خانجانی با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم باید زمینه وقوع جرم از بین برود، گفت: بیکاری فساد آور است و تولید و حمایت از تولید با ایجاد اشتغال و درآمد باعث کاهش فساد خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 22 July 2020
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان بر توجه به توازن فرهنگی و اقتصادی در اجرای طرح‌های اشتغالزا در همدان تاکید کرد.

به گزارش مهر، خانجانی در بازدید از یک مجموعه اشتغالزای نیمه کاره ایجاد شده توسط بخش خصوصی در همدان افزود: این مجموعه با ایجاد شهر سفال، مبل، چرم و فرش می‌تواند منجر به اشتغال بسیاری از جوانان استان شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم باید زمینه وقوع جرم از بین برود، گفت: بیکاری فساد آور است و تولید و حمایت از تولید با ایجاد اشتغال و درآمد باعث کاهش فساد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان بابیان اینکه سرمایه گذاران در بخش‌های تولید با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال به منویات رهبری جامه عمل می‌پوشانند، گفت: اگر قبل از شروع یک کار عظیم مطالعه لازم انجام شود نتیجه آن نیز خوب خواهد بود.

وی ادامه داد: باید مشوق‌هایی در بخش دولتی و عمومی ایجاد شود که سرمایه گذار مجتمع‌های تولیدی و خدماتی را راه اندازی کند چراکه نتیجه این اقدام از بین رفتن حجم عظیمی از معضلات جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مجموعه توانسته با مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق خود که قبل از آغاز پروژه انجام داده به جانمایی مناسبی در شهر دست یابد که این امر سبب توازن فرهنگی و اقتصادی بیشتری در سطح شهر خواهد شد، گفت: ورودی هر شهر چشم اندازی از فرهنگ و تمدن آن شهر را برای مسافران ترسیم می‌کند و اگر اتفاق فاخری در ورودی شهر رقم خورده باشد این امر هر مسافری را به خود جذب می‌کند.

جانجانی همچنین با بیان اینکه تشکر از سرمایه گذار امری واجب است و شرایطی کنونی کشور حمایت از سرمایه گذار و رفع مشکلات آن‌ها می‌تواند امید و نشاط را به جامعه بازگرداند، افزود: در سال جهش تولید باید بیشتر بکوشیم تا هر فرد در جایگاه خود بتواند در این عرصه نقش خود را به خوبی ایفا کند که نتیجه آن افزایش تولید و اشتغال جوانان خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با بیان اینکه دستور رئیس قوه قضائیه ورود برای حمایت از سرمایه گذار و رفع موانع پیش روی آنهاست و دستگاه قضا با تمام توان به سرمایه گذاران بخش‌های تولید کمک خواهد کرد، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذار در زمینه تولید موجب اشتغال خواهد شد و اشتغال عاملی برای کاهش جرم و فساد در جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار