کد خبر: ۸۷۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 23 July 2020

 

تابناک/سردار سعید محمد در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: 285 پروژه متناظر با وزارتخانه‌های دولت در حوزه‌های مختلف اعم از راه و شهرسازی، مخابرات، صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع و معادن، دریایی و بخش‌های مرتبط با وزارت نیرو در دست اجراست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه هدف قرارگاه هیچ‌گاه مقوله سود نبوده است، عنوان کرد: این ارگان سپاه پاسداران، در راستای محرومیت‌زدایی نیز قدم‌های جدی با عزم راسخ برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده تا 81 پروژه عمرانی مهم و تاثیرگذار در سال 99 به اتمام برسد این در حالی است که مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها در بودجه سال99 لحاظ نشده و به کمک دولت و مجلس به دنبال راهکار‌های جدید برای تامین مالی این پروژه‌ها هستیم.

محمد، تامین اعتبار به شیوه تهاتر دارایی‌ را گزینه‌ای مجزا از بودجه جاری کشور جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و ادامه داد: در تلاش بوده تا جهشی در مسیر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار دستگاه‌های اجرایی دولت بوده اما در برخی موارد محدود در طرح‌های مالکیتی نیز ورود کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: تنها راه مقابله با دشمنی‌های نظام استکبار و هم پیمان‌های آن و رها شدن از بن‌بست اقتصادی، توجه به ظرفیت‌های عظیم ایران اسلامی است.

محمد عنوان کرد: کشور ایران در ابعاد گوناگون گاز و نفت، معادن، کشاورزی و نیروانسانی دارای استعداد بسیار بالایی بوده و با مدیریت کارآمد و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند مقابل فشارهای اقتصادی و سیاسی دولت استکبار بایستد اما نفوذ استکبار در کشور و برخی مسئولان نالایق داخلی سبب شده‌ تا در این مسیر به نحو مطلوب عمل نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار