مجید درویشی با اشاره به فعالیت ۳۴۷ تاکسی در شهر اسدآباد، مطرح کرد: مشارکت مردم با رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن به عنوان تنها راهکار مهم و ساده از نقش مهمی در کنترل و پیشگیری بیماری کووید ۱۹ برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 23 July 2020
در بازدید نامحسوس فرماندار شهرستان اسدآباد به همراه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسدآباد از ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا پنج دستگاه خودرو تاکسی توقیف، تعهد و تذکر گرفتند.

به گزارش ایسنا، درویشی در حاشیه این بازدید، از تشدید نظارت ستاد کرونای شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در بازدید نامحسوس امروز از ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک دستگاه تاکسی متخلف به علت سوار کردن مسافر بیش از پروتکل‌های اعلام شده توقیف و به پارکینگ هدایت شد.

وی افزود: علاوه بر توقیف و هدایت یک دستگاه تاکسی متخلف به پارکینگ، از دو تاکسی تعهد گرفته و به دو تاکسی نیز تذکرات لازم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی داده شد.

درویشی با تأکید بر بازرسی ویژه و مستمر از تاکسی‌های خطی توسط عوامل شهرداری و اعضای بازرسی ستاد کرونای شهرستان تصریح کرد: از مردم خواستاریم که مصوبه‌های ستاد کرونا را رعایت کرده و در تاکسی‌ها بیش از دو نفر در صندلی عقب سوار نشوند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۳۴۷ تاکسی در شهر اسدآباد، مطرح کرد: مشارکت مردم با رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن به عنوان تنها راهکار مهم و ساده از نقش مهمی در کنترل و پیشگیری بیماری کووید ۱۹ برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار