کد خبر: ۸۷۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 23 July 2020

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، بابک دین‌پرست امروز در حاشیه بازدید از مجتمع نیمه صنعتی فشتام رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور اظهار داشت: در ایجاد و ساماندهی شرکت‌های دانش بنیان در کشور موفقیت‌های خوبی کسب شد که حاصل تدابیر رئیس جمهور و معاون علمی و فناوری ایشان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور رهبر معظم انقلاب را بزرگترین و مهم‌ترین حامی شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور و فعالان این عرصه دانست و بیان کرد: دولت برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد اشتغال در کشور برنامه دارد و از هیچ کمکی به شرکت‌های دانش‌بنیان چشم‌پوشی نخواهد کرد.

دین‌پرست با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یکی از محورهای 30 گانه جزو اولویت‌های اقتصادی وزارت کشور است خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در واقع بازوی اقتصادی کشور هستند و رئیس جمهور نیز به اجرای سیاست‌های مذکور تاکید دارد و دستورات لازم در این زمینه به معاونان و استانداران ابلاغ شد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری زمین‌های بلااستفاده دولتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگانی که به زمین احتیاج دارند گفت: کمبود فضای فعالیت و سرمایه در گردش دو مشکل اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان است که در این زمینه اقدامات اولیه انجام‌ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور فعالیت 14 پارک علم و فناوری در استان گیلان و 60 شرکت مستقر در آن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان استان گیلان در عرصه صادرات موفقیت‌های متعددی به‌دست آوردند و 14 پارک علم و فناوری مذکور نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند.

به گزارش تسنیم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با حضور در مجتمع نیمه‌صنعتی فشتام از شرکت‌های فناور این مجموعه بازدید به عمل آورد.

یکی از این شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات نوشیدنی فعالیت دارد؛ این شرکت در سال جهش تولید با سرمایه‌ای 250 میلیون تومان فعالیت خود را آغاز کرد که 150 میلیون تومان آن سرمایه شخصی و 100 میلیون از تسهیلات پاک علم و فناوری گیلان تأمین‌ شده است.

محصول تولیدشده توسط این شرکت دارای خواص دارویی و گیاهی با طعم و مزه‌ای جدید است که ویژگی‌های آن دارا بودن انواع ویتامین‌ها و اسیدهای مفید بدن مانند اسید گلوکورونیک است که به درمان کبد چرب کمک می‌کند.

تولیدات این شرکت کاملاً ارگانیک و بدون هیچ مواد مضر نگهدارنده است و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای نوشیدنی‌های صنعتی مضر موجود در بازار باشد و دارای انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین ث، ویتامین‌های خانواده ب، انواع اسیدهای مفید مانند اسید گلوکورونیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار