کد خبر: ۸۷۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 24 July 2020
تابناک/امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته اخیر بیان کرد: امیدواریم که مردم و مسؤولین به فرمایشات رهبری توجه کرده و مسؤولین برای رفع مشکلات کشور خصوصاً در معیشت مردم، به‌جای حرف عمل کنند.
مسؤولین برای گرانی‌های افسارگسیخته به‌جای حرف اقدام عملی کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در  آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه انزلی با اشاره به اینکه نماز جمعه‌ها بعد از انقلاب یک پایگاه قوی برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و نظام اسلامی بوده، اظهار کرد: در طول ۴۱ سالی که از انقلاب می‌گذرد معتبرترین و صادق‌ترین مجموعه‌ای که در خدمت مردم بوده تریبون‌های نماز جمعه می‌باشد.

وی با بیان اینکه کلیات تریبون‌های نماز جمعه تبیین رهنمودهای معصومین و بیان ارشادهای لازم است، افزود: عموماً هر زمان مردم به توصیه‌های تریبون‌های نماز جمعه توجه کردند نتایج خوبی حاصل‌شده و هرجایی بی‌توجهی شد چه در انتخاب مسؤولین چه در عملکردی که باید در جامعه باشد، باعث شده جامعه دچار مشکلاتی شود.

امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته اخیر بیان کرد: امیدواریم که مردم و مسؤولین به فرمایشات رهبری توجه کرده و مسؤولین برای رفع مشکلات کشور خصوصاً در معیشت مردم، به‌جای حرف عمل کنند.

شمس‌الدین با بیان اینکه دیگر نمی‌توانیم بگویم سفره‌های مردم کوچک‌شده بلکه متأسفانه این سفره‌ها در حال جمع شدن است، گفت: متأسفانه برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، کار مفیدی انجام نمی‌شود و فقط در حد حرف زدن باقی می‌ماند.

وی دلیل اصلی کینه‌ورزی دشمنان با تریبون‌های نماز جمعه را اثرگذاری آن بر روی جامعه برشمرد و تصریح کرد: در طول عمر انقلاب تاکنون، تریبون‌های نماز جمعه از ولایت و نظام دفاع کرده و همیشه مورد سوءقصد و تخریب دشمنان قرار می‌گذرد به همین دلیل دشمنان با تریبون‌ها مقابله می‌کنند و علیه این پایگاه‌های دینی و ائمه جمعه جریان سازی می‌کنند.

خطیب جمعه انزلی، هدف دشمنان نظام را قرار دادن مردم در مقابل رهبری دانست و افزود: یک روز با جنگ مسلحانه و یک روز با فتنه گران و امروز نیز به بهانه گرانی‌ها که البته حاصل بی‌تدبیری مدیران است در یک جنگ رسانه‌ای تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشانند.

شمس‌الدین با اشاره به موج سازی رسانه‌ای که توسط منافقین و عوامل داخلی در خصوص هشتک اعدام نکنید به راه انداخته‌شده بود، تصریح کرد: اغتشاشگرانی که به اموال مردم صدمه زده بودند و باعث رعب و وحشت در جامعه شده و همچنین از این اقدام‌ها تصویربرداری کرده و به شبکه‌های معاندین ارسال کرده‌اند یک‌دفعه مظلوم می‌شوند، درصورتی‌که دفاع از مجرم جرم است و سلبریتی هایی که از مجرم دفاع کردند هم مجرم هستند.

وی ایجاد مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان در خاک سوریه را یک فتنه بزرگ قلمداد کرد و گفت: اگر در این جریان پدافند سوریه هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داده بود چه‌بسا همین‌ها غوغای خروج ایران از سوریه و قطع روابط را سر می‌دادند.

خطیب جمعه انزلی با اشاره به توهین یکی از نمایندگان گیلان به نماینده ولی‌فقیه استان بیان کرد: به آن‌هایی که چنین کاری می‌کنند تذکر می‌دهم چراکه نماینده ولی‌فقیه به‌واسطه نماینده رهبری بودن، اطاعت از او لازم است، وی از درس و حوزه علمیه دست کشیده و برای خدمت به‌نظام و شایسته نیست برخی‌ها اهانت به ایشان داشته باشند.

شمس‌الدین با بیان اینکه نماینده مردم انقلابی نباید به خود اجازه چنین جسارتی را بدهد که به نماینده ولی‌فقیه توهین کند، افزود: از مجمع نمایندگان گیلان می‌خواهیم برخورد جدی با نماینده خاطی داشته باشند و همچنین از مردم همان منطقه نماینده خاطی انتظار داریم با نماینده خود برخورد کنند تا این رفتارها باب نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار