شهدای قشقایی امیدوار به کسب امتیاز از مسابقه با هوادار تهران است.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 25 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته ۳۱ رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ، ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه روز شنبه چهارم مردادماه به میزبانی ورزشگاه شهدا اسلامشهر به مصاف هوادار تهران می‌رود.

نماینده فارس که در هفته ۳۰ نتیجه مناسبی کسب نکرد و ۲-یک نتیجه را مقابل میهمانش رایکا بابل واگذار کرد حالا در پی جبران شکست هفته گذشته و کسب امتیاز از بازی حساس با هوادار تهران است.

در جدول رده بندی، هوادار تهران که در این هفته ها با رضا عنایتی نتایج مناسبی کرده با ۴۵ امتیاز در جایگاه هشتم و شهدای قشقایی شیراز هم با ۳۵ امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارند.

قضاوت این بازی را ابوالفضل گرجی برعهده دارد و محمدعلی رضایی و علی الفتی بعنوان کمک او را همراهی می کنند.

با توجه به حاشیه های بوجود آمده در بازی های لیگ دسته یک فوتبال و با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ، کلیه رقابت های هفته های باقیمانده این رقابت ها توسط ناظران کمیته اخلاق رصد خواهد شد.

با توجه به اختلاف کم امتیازات در انتهای جدول ، خطر سقوط هنوز قشقایی شیراز را تهدید می کند و نماینده فارس باید از سه بازی آینده خود امتیازات لازم را کسب کند و با امیدوار به شکست سایر تیم ها باشد.

تاکنون سقوط تیم علم و ادب تبریز به لیگ دسته قطعی شد و خطر سقوط تیم های ملوان بندرانزلی ، رایکا بابل، نیروی زمینی تهران، داماش گیلان و شهدای قشقایی شیراز را تهدید می کند.

در بازی رفت تیم شهدای قشقایی شیراز با گلهای محمدجواد عباسی، مرتضی سنجانکی و حسین صادقی با نتیجه ۳-یک هوادار تهران را از پیش رو برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار