کد خبر: ۸۷۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 25 July 2020
 
  تابناک / شهردار رشت گفت: این نهاد، ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متدکیان شهر را در دستور کار قرارداده است.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار این کلانشهر در تشریح اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متدکیان، طرح های گردشگری و فرهنگی و توسعه زیرساخت ها، ظرفیت ها و فعالیت های طرح های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد.

ناصر حاج محمدی طرح احداث مراکز حمایتی همچون سامانکده و گرمخانه را از برنامه های مربوط به ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متکدیان برشمرد و گفت: برای این منظور، ساختمان هموفیلی در دست ساخت است.

وی افزود: سازه ساختمان هموفیلی در بهمن ۹۸ افتتاح و در ادامه برای نصب تاسیسات برقی، مکانیکی و آسانسور نیز در سال ۹۹ قرارداد منعقد کرد.

به گفته شهردار رشت، ساختمان هموفیلی، ۷۰ درصد پبشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور توسعه و ایجاد امکانات گردشگری و فرهنگی، با شرکت پاک چرخ ایرانیان با موضوع ایجاد زیر ساخت دوچرخه های اشتراکی هوشمند نسل چهارم و پیشرفته تر، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

حاج محمدی همچنین به طرح ایجاد اماکن اجتماعی، فرهنگی و ورزشی به منظور توسعه زیرساخت ها، ظرفیت ها و طرح های فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد سریع پروژه های گردشگری، با شرکت توسعه گردشگری گیلان تفاهم نامه امضا شده است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار