امیرشاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت: به منظور تشدید ویروس کروناچاپ و فروش هرگونه اعلامیه ، بنر ، پلاکارد و کارت با مضمون دعوت مردم به منظور حضور در فاتحه خوانی ها ممنوع می باشد و در صورت مشاهده مراکز تهیه این اقلام پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 26 July 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت:برای پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان با متخلفان برخورد جدی و واحدهای صنفی که به پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند پلمب می شوند.

و خاطر نشان کرد:طی سه دوره با حضور مسئولان ادارات و رسانه ها از فروشگاههای بزرگ عرضه مواد غذایی ، پلیس ۱۰+ ، دفاتر پیشخوان ، خبازی ها و ادارات بازدیدشد و به تعدادی از آنان تذکرات لازم ارائهو در بازدید بعدی اگر همچنان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داشته باشد ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی برای متخلفان ، واحد صنفی آنان با حضور رسانه ها "پلمب" خواهد شد.

فرماندار هرسین افزود: مکاتبات و تذکرات لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا طی چند مرحله به ادارات ارائه شده است و بر همین اساس مدیران و کارکنان ادارات باید ضمن رعایت این مقررات در‌ محیط اداری از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک جداً خودداری نمایند.

شاه آبادی تاکید کرد:برگزاری مراسمات عروسی و فاتحه خوانی عامل اصلی انتقال کرونا در شهرستان هرسین محسوب می شود و در همین راستا با همکاری نیروی انتظامی از برگزاری تعداد زیادی از این تجمعات غیر ایمن جلوگیری شده است.

وی ابراز داشت: ریش سفیدان ظرفیتی مهم در جهت عدم برگزاری مراسمات پر خطر فاتحه خوانی هستند و به همین منظور به همراه مسئولین در منزل بزرگان عشایر و ریش سفیدان شهرستان حضور خواهیم یافت و با محوریت این عزیزان از برگزاری اینگونه مراسمات جلوگیری خواهد شد و سعی‌ میکنیم با فرهنگ سازی های موثر و هدفمند و گفتگو با صاحبان عزا هزینه های صرف شده برای فاتحه خوانی ها در قالب رزمایش مومنانه به فقرا اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان هرسین در پایان گفت:به مدیران کانالهای تلگرامی که زمان و مکان مراسمات آسیب زای فاتحه خوانی را به مردم اطلاع رسانی میکنند هشدار داد که تا اطلاع ثانوی از اینگونه اقدامات پرهیز نمایند و در صورت عدم پایبندی به مراجع قضایی و امنیتی معرفی خواهند شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار