کد خبر: ۸۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 26 July 2020
 
مهندس سالم مرادی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه، از تشکیل اکیب انشعابات غیر مجاز خبرداد.

به گزارش هزار ماسوله،  مرادی در گفتگویی با خبرنگار ما هدف از تشکیل این اکیب را جلوگیری از هدر رفت، مصرف بی رویه و غیرضروری، توزیع عادلانه آب و همچنین برگشت برخی از درآمدهای آبفا اعلام کرد.

 

مرادی ادامه داد: براساس میزان هدر رفت آب، فعالیت این اکیب در سطح شهرستان اولویت بندی شده و به ترتیب  به محلات شهر و روستا مراجعه خواهند کرد.

مرادی از روش کار این اکیب گفت: ابتدا انشعابات غیر مجاز شناسایی، سپس قطع و برچیده شدن آنها صورت می گیرد، اخذ تعهد از متخلف و درج آن در پرونده و در آخر اعمال جریمه برابر مقررات خواهد بود.

 

مرادی افزود: از دو روز پیش که فعالیت این اکیب شروع شده، بیش از ۵۰  فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و طی دو روز آینده برچیده، اخذ تعهد و جریمه نیز اعمال خواهد شد.

 

وی درخصوص نحوه برخورد با انشعابات غیرمجاز آب در محلات شهرها و روستاهای تحت پوشش تصریح کرد: با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی خواهد شد، زیرا با این کار بخشی از مشکل کم آبی در محلات شهرها و روستاها مرتفع خواهد شد.

 
مرادی افزود: از شهروندانی که انشعاب غیر مجاز دارند می خواهیم قبل از ورود همکاران این امور، به درب منازل آنها، خود اقدام به برچیدن انشعاب نمایند تا شامل جریمه و اعمال قانون نگردند.

 

مهندس مرادی در ارتباط با حجم کار و گستردگی آن در سطح شهرستان نیز گفت: از شهروندان محترم استدعا داریم درصورت مشاهده انشعاب غیرمجاز می توانند با شماره ۰۹۱۸۳۸۸۸۶۴۷ پیام بفرستند و یا از طریق تلگرام اطلاع دهند، تا همکاران آبفا برای برچیدن آن در فرصت مناسب اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار