رییس بیمارستان شهدای دهلران:
رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از 120نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدا دهلران بستری ودرمان شدند که از این تعداد 20نفر در بخش ویژه بستری شدند.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 27 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اردشیر احمدی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور بیمارستان شهدا بعد از مرکز استان دومین بیمارستان در استان بود که بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می کرد.

وی بیان داشت : خوشبختانه با همت پزشکان و همه همکاران در بیمارستان شهدا و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی باتوجه به بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان بخش ایزوله کرونا به ظرفیت ۳۰ تخت در شهرستان راه اندازی شد که خدمات ارزنده به بیماران توسط کادر درمان به آنها ارائه شد.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران یادآور شد: بیشترین مراجعه وبستری در شهرستان مربوط به تیرماه بود که تعداد 63نفر از شهروندان در مبتلا در بیمارستان شهداد بستری شدند که از این تعداد 9نفر در بخش ویژه بستری شدند.

احمدی تصریح کرد : با توجه به شرایط کنونی و موج دوم شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، تمام کادر درمان و پرسنل در حالت آمده باش هستند تا در مواقع ضروری توانسته باشند به شهروندان خدمات ارائه بدهند .

رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت : در حال حاضر 8پزشک متخصص زنان زایمان 2پزشک ، قلب ، داخلی 2پزشک ، جراح عمومی ،سنوگرافی ، اعصاب روان واطفال در بیمارستان شهد دهلران به بیماران خدمت می کنند.

رئیس بیمارستان شهدای دهلران ادامه داد: با توجه به استقرار بیماران مبتلا در این بیمارستان، از همراهان بیمار درخواست می‌شود برای مراعات حال بیماران و جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشند.

وی به مشکلات دستگاه ستی اسکن بیمارستان شهد ا دهلران به خاطر وجود آبگرم گوگردی اشاره کرد گفت : راه اندازی این دستگاه نیازمند یك سری اقدامات و رفع نواقص است كه بدنبال رفع آنها هستیم و بر اساس بازدید اخیر کارشناسان وم کان یابی جدید دستگاه سی تی اسکن به مکان جدید منتقل و راه اندازی خواهد شد.

احمدی بیان داشت : باتوجه به نیاز شهرستان به تجهیزات تشخیصی اگر بخش خصوصی اعلام آمادگی کند بیمارستان شهدا آمادگی همکاری را با آنها دارد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار