فرماندار دامغان مطرح کرد؛
علی اصغر مجد گفت: برای احداث آموزشگاه شش کلاسه شهر کلاته رودبار دامغان حدود سه میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 27 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: علی اصغر مجد در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته رودبار با اشاره به اینکه برای احداث آموزشگاه شش کلاسه در شهر کلاته رودبار حدود سه میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است گفت: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می‌شود.

او با بیان اینکه اعتبار سال گذشته دامغان رقمی معادل ۳۰ میلیارد تومان بوده که ۳۳ درصد از این اعتبارات تخصیص پیدا کرد افزود: سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری کلاته پرداخت شد که در سال جاری این میزان به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مجد سهم دامغان از محل اعتبارات استانی را چهار درصد برآورد کرد و گفت: این میزان محدود است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید نگاهشان معطوف به اعتبارات استانی باشد، بلکه باید به دنبال جذب اعتبارات ملی نیز بود.

فرماندار دامغان به اجرای پروژه احداث استخر ذخیره آب شهید ساجدی شهر کلاته رودبار اشاره داشت و افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل احداث این استخر اختصاص یافت که با اتمام این پروژه کمک شایانی به رشد و توسعه کشاورزی این شهر خواهد داشت.

او با بیان اینکه تکمیل پروژه تأمین آب شرب و برق رسانی به دامداری‌های شهر کلاته رودبار از اولویت‌های اساسی است تصریح کرد: برای تکمیل پروژه آب شرب شهر کلاته رودبار ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌یابد، اما اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید نسبت به کوتاهی خود در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار پاسخگو باشد و شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر از جنبه حقوقی موضوع پیگیر باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل بنائیان امام جمعه کلاته رودبار نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام در شهر کلاته رودبار باید شناسایی و با اولویت‌بندی و اختصاص اعتبارات لازم بر تکمیل طرح‌ها تلاش شود گفت: پروژه تأمین آب شرب شهر کلاته رودبار سالیان سال است در دست اجرا است و انتظار آن است که به تکمیل این پروژه سرعت داده شود.

او افزود: احداث بند خاکی یا همان استخر ذخیره آب کشاورزی از پروژه‌های خوب در بخش کشاورزی شهر کلاته رودبار است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار خوبی اختصاص داده و امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد همچنین فعالیت و خدمات خوبی در راستای رشد و توسعه عمران و آبادانی شهر انجام شده که جای تقدیر دارد.

قربان جنتی رئیس شورای اسلامی شهر کلاته رودبار نیز با اشاره به اینکه یکی از نیاز‌های مردم این شهر تأمین آب شرب است گفت: برای تکمیل آب شرب شهر کلاته رودبار دو میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و از سوی دیگر یکی از خواسته‌های دامداران و عشایر شهر کلاته رودبار برق رسانی به دامداری‌ها محسوب می‌شود که انجام این کار اتفاق بسیار بزرگی در سطح منطقه خواهد افتاد.

او افزود: زمین چمن فوتبال از مطالبات جوانان است و به دلیل کوتاهی پیمانکار، چمن این مجموعه به صورت ۱۰۰ درصد خشک شد و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای رفع این مشکل چاره اندیشی کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار