پورابراهیمی با گلایه از شورای اصولگرایان استان کرمان:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: این چه بحثی است که برخی علیه رییس مجمع نمایندگان استان فعالیت می کنند؟ وقتی ۹ نفر نماینده مجلس را قبول دارید باید تصمیم آنها مبنی بر انتخاب ریاست مجمع را نیز قبول داشته باشید.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 25 July 2020

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" ظهر امروز چهارم مردادماه در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با شورای نیروهای ولائی استان با اشاره به لزوم رعایت تقوا از سوی نمایندگان عنوان کرد: انقلاب اسلامی براساس تفکر دینی و انقلابی و مبتنی بر مبانی اسلامی است و به جزء این چیزی نمی تواند مبنای عمل ما باشد.

شاهد بی‌تقوائی‌هایی در استان هستیم/چرا برخی علیه رییس مجمع نمایندگان استان فعالیت می‌کنند؟

وی افزود: آمادگی داریم گزارش فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده را به شورای نیروهای ولائی ارائه کنیم و در ماه های اخیر بحث های ملی از جمله ارز، اصلاح ساختار بودجه، سهام عدالت و ... را در مجلس جلو می بریم و شب و روز نداریم و حاضر هستیم ریز این گزارشات را ارائه بدهیم.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه مهم این است در سطح ملی و استانی موضوعات را جلو ببریم، تصریح کرد: رعایت تقوا در تصمیمات از روز نخست مبنای ما بوده اما ما از شورای اصولگرائی و برخی دوستان گلایه داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این چه بحثی است که برخی علیه رییس مجمع نمایندگان استان فعالیت می کنند؟ وقتی ۹ نفر نماینده مجلس را قبول دارید باید تصمیم آنها مبنی بر انتخاب ریاست مجمع را نیز قبول داشته باشید.

وی با بیان اینکه چرا در شورای اصولگرائی بی تقوائی می شود و پشت سر بنده و افراد تهمت زده می شود؟ گفت: باید تقوا را در همین مسیر و از درون خودمان و شورا دنبال کنیم.

پورابراهیمی با اشاره به اتفاقات و ورود برخی افراد در انتخابات مجلس یازدهم تحت عنوان نیروهای اصولگرا گفت: ابتدا نام بنده و آقای زاهدی به عنوان نامزدهای شورای اصولگرائی بیان می شود و بعد برخی افراد ورود کرده و کار را خراب می کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان نماینده شورای اصولگرائی هستند باید اساسنامه شورا را نیز ببینند، بیان کرد: ما پیشکسوتان را قبول داریم و با کسانی که بی تقوائی کرده اند تسویه خواهیم کرد و باید شورا شورای ناب افراد انقلابی باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حتما از پیشنهادات شورای نیروهای ولائی استقبال و کمک خواهیم کرد و در گزارش عملکرد پیشنهاد این است یک مجموعه و سایت از سوی مجمع نمایندگان تعریف و اطلاعات مربوط به مجمع و فعالیت ها اطلاع رسانی شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه شاهد بی تقوائی هایی در استان هستیم و برخی دوستان اصولگرا به آن دامن می زنند و سئوال این است براساس کدام حجت شرعی؟ در حالی که شورای اصولگرائی باید پرچمدار حجت، شرع و ... باشد؛ چگونه ما عضو شورا باشیم و دوستان علیه ما جریان سازی بکنند؟

پورابراهیمی تصریح کرد: خط قرمز ما مقام معظم رهبری و سخنان ایشان است و اگر به اندازه سرسوزنی نماینده ای از وظایف شرعی و اجرائی خود تخطی کرد باید حتما برخورد شود اما باید از دیگران حمایت و پشتیبانی شود و اجازه تخریب داده نشود.

وی بیان کرد: در سطح ملی مقام معظم رهبری و در استان نماینده ولی فقیه محور کار ماست و می شود در پرتو وحدت و همدلی کارهای خوبی انجام داد و باید از ظفیت ها استفاده کنم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما اینقدر دشمن داریم که نیاز به دعوای داخلی نداریم اما چرا برخی فکر می کنند نانشان در دعوا و اختلاف است؟ تصریح کرد: با افتخار در خدمت دوستان هستیم و موضوعات مطرح شده از سوی شورای نیروهای ولائی را دنبال خواهیم کرد.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش در زمان واگذاری سهام عدالت در سال ۸۴ و ۸۵ مجموع واگذاری باید برای شش دهک انجام می شد و اکنون مشخص شده ۲۰ میلیون نفر سهام واگذار شده خارج از شش دهک است که ۴۰ درصد را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه اکنون مشکل داریم، افزود: در واقع ۲۰ میلیون نفر در آن شش دهک هستند که سهام عدالت ندارند و حل این مشکل در دستور کار ما در مجلس قرار دارد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار