کد خبر: ۸۸۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 29 July 2020

 

تابناک/خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص وضعیت فعلی سایپا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط بدی ندارد و بعد از شروع مجدد مسابقات چند بازی سخت برابر مدعیان داشتیم که امتیاز گرفتیم. البته در بازی آخر با شاهین بوشهر باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم، شرایط بهتر می‌شد.

وی در خصوص بازی‌های باقی مانده سایپا در لیگ برتر و اینکه آیا آنها خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، تاکید کرد: در چهار بازی پایانی با ماشین‌سازی، فولاد، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان روبرو می‌شویم که هر چهار تیم قوی هستند و فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند. با این حال تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم و لیگ را با شرایطی خوب به پایان برسانیم.

شفیعی در پاسخ به این پرسش که «چرا در این فصل جوانگرایی در سایپا نتیجه مثبتی نداشت؟» خاطرنشان کرد: به هر حال جوانگرایی تاوان دارد و قرار نیست خیلی سریع جواب بدهد. ابراهیم صادقی هم در این فصل بابت جوانگرایی سختی‌های زیادی کشید، ولی مطمئنا همین جوان‌ها در آینده‌ای نزدیک به پیراهن تیم ملی می‌رسند و سایپا هم نتیجه مثبتش را می‌بیند.

مدافع سایپا در خصوص اینکه آیا قرار است فصل بعد هم در این تیم بماند، تصریح کرد: من از انتخاب سایپا راضی هستم و انشاالله فصل برایم به خوبی تمام شود. قراردادم هم رو به اتمام است، ولی هنوز تصمیمی در مورد فصل بعد نگرفته‌ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار