کد خبر: ۸۸۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 29 July 2020

«گربه رقصان» وارد بازار کتاب شد

تابناک/مجموعه داستان «گربه رقصان» نوشته «عادله زاهدی» نویسنده گیلانی از سوی نشر سمام منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه داستان «گربه رقصان» نوشته «عادله زاهدی» نویسنده گیلانی از سوی نشر سمام منتشر و وارد بازار کتاب شد.

عادله زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوشتن همیشه دغدغه ام بوده که از کودکی با نوشتن داستان‌های کودکانه آغاز شد؛ بزرگ‌تر که شدم این مساله برایم جدی تر شد و با نوشتن داستان کوتاه ادامه یافت.

وی که کارشناس ارشد روانشناسی بالینی است و در همین حوزه فعالیت می‌کند، افزود: داستان‌های کوتاه من از سال ۷۵ در روزنامه‌هایی چون فرهیختگان، خزر، جنوبگان و مجلاتی نظیر همشهری داستان، گلستانه و عطر شالیزار منتشر شده است. همچنین داستانی از من در مجموعه داستان «سه شنبه‌های خرمالویی» که به کوشش خانه فرهنگ گیلان به چاپ رسیده، انتشار یافته است.

این نویسنده گیلانی که در پیشینه فعالیت‌های هنری‌اش، افتخاراتی چون برگزیده مسابقات کشوری چراغ مطالعه، جشنواره داستان خلاقانه دانشجویی و جشنواره وارنیک نیز درج شده، گفت: «گربه رقصان» دربرگیرنده ۳۸ داستانک است که اغلب دارای مضمون اجتماعی هستند و طی سال‌های ۸۸ تا ۹۶ در نشریات به چاپ رسیده و اکنون به صورت یک مجموعه گردآوری و منتشر شده است.

مجموعه داستان «گربه رقصان» سال ۱۳۹۹ در ۹۲ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۲۰ هزار تومان از سوی نشر سمام منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار