کد خبر: ۸۸۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 29 July 2020
 
مدافع سابق ملوان و کاپیتان سابق پرسپولیس گفت : به نظرم تصمیم گیرندگان ورزش استان گیلان با کت و شلوار پشت میز می نشینند و برای ورزش تصمیمات بیخود اتخاذ می کنند!
پ
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای ملوان اظهار داشت : ملوان تیمی است که پیشکسوت بزرگی دارد که هویت باشگاه‌شان بوده و هستند و می توانند به این باشگاه کمک کنند.
 
حسینی ادامه داد : خدا را شکر پژمان نوری و مازیار زارع به تیم بازگشته اند و با توجه به آشنایی که به فوتبال دارند می توانند به راحتی در این تیم کار کنند آنها کمک زیادی را در این مدت به ملوان کرده اند.
 
وی افزود : با حضور میثاقیان شرایط ملوان از لحاظ جایگاه در جدول لیگ یک بهبود یافته و مطمئنم که برای فصل آینده تیم قدرتمندی را ساخته و روانه مسابقات خواهند کرد.
 
مدافع سابق ملوان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می تواند بار دیگر به لیگ برتر صعود کند گفت : صد در صد، اگر برنامه ریزی درستی انجام شود با توجه به شرایطی که ملوان دارد، از وجود هواداران پرشماری که بهره می برد می تواند به لیگ برتر مجددا صعود کند.
 
حسینی در خصوص مشکلات فوتبال استان گیلان بیان داشت : در ورزش استان به چیزی توجه نمی کنند مشخص نیست که چه کسانی برای ورزش این استان تصمیم گیری می کنند. به نظرم تصمیم گیرندگان ورزش استان گیلان با کت و شلوار پشت میز می نشینند و برای ورزش تصمیمات بیخود اتخاذ می کنند.
 
وی افزود : همین مسائل سبب شده تا اکثر تیم های استان گیلان با مشکل مواجه شوند و بیشتر برای بقا در لیگ ها می جنگند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار