کد خبر: ۸۸۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 30 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرید مرادیان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: مجتمع جامع توانبخشی و درمانی جهت ارائه خدمات درمانی به مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر در مکانی مناسب در استان گیلان راه اندازی می شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در مجتمع مذکور خدمات درمانی با حداقل هزینه به مردم ارائه می‌شود بیان کرد: در این مرکز سعی شده تا از توان و تجربه افراد کارکشته در حوزه طراحی، پایش خدمات، برنامه‌ریزی و بازخورد فعالیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه چادر RDH برای ارائه خدمات در زمان بحران به استان گیلان اختصاص می‌یابد که سریع‌الاستقرار بودن از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن است افزود: این چادر در حوادث مختلف از جمله ایام کرونا خدمات شایانی از حیث درمانی و بهداشتی ارائه می‌دهد که ارزش آن نیز 2.5 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مرادیان برگشت بیمارستان‌های بلااستفاده وزارت بهداشت به جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات درمانی شایسته به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر هر دو در کنار یکدیگر آماده خدمت رسانی به مردم هستند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در جریان این دیدار حضور نیروهای هلال احمر در بحران‌ها را مایه آرامش مردم دانست و ابراز داشت: نیروهای هلال احمر گیلان در ایام شیوع کرونا در کنار سایر گروه‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه کردند.

علی اوسط اکبری مقدم احیای تملک جمعیت هلال احمر واقع در چهارراه میکائیل رشت را مورد اشاره قرار داد و افزود: آمادگی داریم که با طرحی از سوی جمعیت هلال احمر همکاری های لازم جهت اجرای طرح های عمرانی هلال احمر برای کمک به ارتقای حوزه بهداشت و درمان مردم انجام دهیم.

ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این دیدار ضمن درخواست کمک نیروهای هلال احمر به این دانشگاه در ایام اوج گیری شیوع ویروس کرونا عنوان داشت: از نیروهای هلال احمر درخواست داریم تا در تجهیز سوله واقع در منطقه لاکان رشت ما را یاری کنند تا در صورت لزوم بتوانیم به بیماران خدمات ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار