معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از وقوع دو فقره قتل در کرمانشاه خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری قاتلان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: اولین قتل ساعت 2:50 دقیقه بامداد امروز(هشتم مرداد) توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه و حوالی بیمارستان بیستون کشف شد که طی آن مرد جوان 40 ساله‌ای به خاطر اصابت جسم سخت به پشت سرش و خونریزی شدید جان سپرده بود.

وی ادامه داد: همراهان یکی از بیماران، خودروی پژوپارس بدون پلاکی را مشاهده کرده بودند که پس از بیرون انداختن جسد مرد جوانی در حوالی بیمارستان بیستون به سرعت از محل متواری شده بود و سپس موضوع را به نگهبان بیمارستان و وی هم به ماموران پلیس اطلاع داده بود.

آمویی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی های انجام شده از شخص مقتول وسایلی مانند دو تیغه خشاب اسلحه کمری، 21 عدد فشنگ جنگی و یک تیغه تیزبر کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در خصوص دیگر قتل کشف شده نیز گفت: پس از اطلاع به پلیس در ساعت حدود 3:30 دقیقه بامداد مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده پشته کش کرمانشاه و قرار داشتن شخصی که روی فرمان خودرو افتاده است، ماموران کلانتری 17 بعثت راهی محل شدند.

وی یادآوری کرد: با حضور ماموران مشخص شد فردی که داخل خودرو است از ناحیه پشت با اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

 آمویی با اشاره به انتقاد هر دو جسد به پزشکی قانونی، از تلاش برای دستگیری عوامل دخیل در قتل های بامداد امروز خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار