استاندار فارس گفت: خط سوم که خط توسعه‌ای برای خط اول مترو شیراز است به بیش از ٣۵٠ هزار نفر خدمت رسانی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 30 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عنایت الله رحیمی صبح پنجشنبه در آئین کلنگ زنی خط سوم قطار شهری شیراز بیان کرد: معاون رئیس جمهور شناخت خوبی از شهر شیراز دارد و می‌داند که پراکندگی جمعیت در شهر شیراز زیاد است و هزینه‌های شهری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: اقداماتی که در حوزه حمل و نقل ریلی صورت گرفته از سال ٧٩ کلنگ آن بر زمین زده شد و نزدیک به ٢٠ سال طول کشید با این حال اکنون از این طرح بهره برداری صورت گرفته است و افراد مختلفی از این طرح‌ها بهره مند شده‌اند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس تاکید کرد: امتداد خط یک با به عبارتی خط سوم قطار شهری شیراز می‌تواند به بیش از ٣۵٠ هزار نفر ارائه خدمت کند و کاهنده هزینه‌های شهری نظیر ترافیک، حمل و نقل، صرفه جویی در وقت، افزایش عدالت اجتماعی از جمله اهدافی است که پس از بهره برداری از خط سوم شاهد آن خواهیم بود.

وی افزود: دولت تمامی تعهدات خود را در راستای توسعه قطار شهری عملیاتی کرده است و توانسته در تمامی زمینه‌ها نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

رحیمی تاکید کرد: امید است با بهره گیری از اعتبارات نسبت به اجرایی کردن تعهدات طی سه سال اقدام کرد تا شاهد به ثمر رسیدن تمامی تعهدات به مردم باشیم.

استاندار فارس متذکر شد: در راستای خدمت رسانی به مردم تمامی دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت در یک جهت بوده و امید است این تلاش‌ها موجب توسعه استان فارس به خصوص شهر شیراز گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار