جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال «بیت کوئین» به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد. فرمانده انتظامی استان قم نیز از دستگیری یک سارق مسلح در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 30 July 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم روز پنجشنبه اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرارگرفته است.

وی گفت: در اجرای این طرح با تلاش کارآگاهان این پلیس و تعامل با دستگاه قضایی و همکاری عوامل شرکت برق استان، با حضور در یکی از روستاهای استان ۲۵ دستگاه بیت‌کوئین کشف و متهم دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بابیان این‌که این دستگاه‌ها هیچ‌گونه اسناد و مدارکی نداشته است، ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و بر مبارزه بی‌امان پلیس قم با هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد.

وی همچنین بر اهتمام پلیس قم در برخورد با جرائم اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

دستگیری سارق مسلح در قم

فرمانده انتظامی استان قم نیز از دستگیری یک سارق مسلح در قم خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در واپسین روزهای تیر۹۹ گزارشی از وقوع یک فقره سرقت طلا از یک منزل مسکونی با تهدید اسلحه به پلیس آگاهی استان واصل شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان با حضور در محل سرقت، با انجام تحقیقات اولیه دریافتند سارق دارای لهجه اتباع یکی از کشورهای همسایه بوده و با تهدید سلاح کمری مقادیری طلا به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق ساکن همان محدوده است، بنابراین در یک اقدام غافلگیرانه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

میرفیضی بیان داشت: در ادامه با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت ارتکابی، بلافاصله منزل وی مورد بازرسی و در نتیجه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چند فشنگ جنگی و یک دستگاه شوکر و طلای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سرانجام متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضایی استان تحویل و درنهایت با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار