کد خبر: ۸۸۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸ 31 July 2020

 

پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرات‌کنندگانی را که مقابل منزل نخست‌وزیر این رژیم تجمع کرده بودند متفرق کرد.
 
                                                   تجمع معترضان مقابل منزل «بنیامین نتانیاهو»
به گزارش تابناک به نقل از فارس، صد‌ها تظاهرات‌کننده شامگاه پنجشنبه مقابل منزل «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» شمار شرکت‌کنندگان در این تظاهرات را بالای ۱۰۰۰ نفر اعلام کرده و نوشته آن‌ها شامگاه پنجشنبه مقابل محل سکونت نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند.

تظاهرات‌کنندگان پلاکارد‌هایی با این مضمون در دست داشته‌اند: «ما اکثریتیم و در خیابان‌ها هستیم.» در پلاکاردی دیگر با اشاره به پرونده‌های فساد جاری علیه نتانیاهو نوشته شده بود: «رشوه، تخلف، نقض اعتماد».

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند پلیس توانسته معترضان را متفرق کند. بر خلاف شب‌های گذشته میان پلیس و تظاهرات‌کنندگان درگیری رخ نداده است.

همزمان گروه دیگری از تظاهرات‌کنندگان راست افراطی علیه این تظاهرات‌کنندگان تجمع کرده و شعار داده‌اند.

تایمز اسرائیل نوشته تظاهرات‌کنندگان این گروه اقدام به پرتاب سنگ به طرف خبرنگاران کرده و یک دوربین را شکسته‌اند. پلیس ۸ نفر از این گروه را دستگیر کرده است.

این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که ساکنان شهر‌های مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس اشغالی با برگزاری تظاهرات، اعتراضات خود را به سیاست‌های مختلف نتانیاهو از جمله طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری، افزایش اختیارات نیرو‌های امنیتی به بهانه مقابله با ویروس کرونا و همچنین پرونده‌های فساد وی نشان می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار