معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم:
متاسفانه تعداد بیماران، بیماران بدحال و فوتی های در استان رو به افزونی است. در حال حاضر ۳۳۹ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۶۲ نفر آنها وخیم است. برگزاری هر مراسم شادی در این ایام به برگزاری مراسم‌های عزا منجر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ 02 August 2020

به گزارش تابناک قم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در این استان گفت: قم در حال ورود به منطقه قرمز کرونایی می باشد.

سیامک محبی با بیان اینکه شاهد روزهای سختی در استان هستیم، اظهار داشت: متاسفانه تعداد بیماران، بیماران بدحال و فوتی های در استان رو به افزونی است.

وی ادامه این روند را عامل گسترش بیماری در قم دانست و گفت: از مردم می خواهیم که نکته های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون علوم پزشکی قم تصریح کرد: بی توجهی مردم به دستورالعمل های بهداشتی عامل افزایش بیماری کووید۱۹ است و برگزاری هر مراسم شادی در این ایام به برگزاری مراسم‌های عزا منجر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: در حال حاضر ۳۳۹ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۶۲ نفر آنها وخیم است.

محمدرضا قدیر ظهر شنبه با اشاره به پذیرش ۹۶ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به یازدهم مرداد ماه گفت: ۴۵ نفر از این افراد در بخش‌های بیمارستان‌های قم بستری شده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار