کد خبر: ۸۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 03 September 2015

رشت - ایرنا - با پیشنهاد و همکاری هیات تنیس روی میز گیلان ، استعدادیاب های این هیات در آموزشگاه های گیلان حضور می یابند .
[استعدادیاب های هیات تنیس روی میز در آموزشگاه های گیلان حضور می یابند]

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان روز پنجشنبه گفت : در جلسه ای که با مسوولان هیات تنیس روی میز استان برگزار کردیم ، قرار شد استعدادیاب های این هیات به آموزش و پرورش گیلان معرفی شوند .
سید امیر فرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به این امر و توافقی که انجام شد ، فقط استعدادیاب های معرفی شده از سوی هیات تنیس روی میز می توانند در آموزشگاه های استان گیلان حضور یابند تا استعدادهای موجود این رشته را در مدارس گیلان کشف و شناسایی کنند .
وی اظهار کرد : همچنین قرار شد با همکاری هیات تنیس روی میز گیلان فعالیت این رشته را در مدارس دخترانه افزایش دهیم و تنیس روی میز بیشتر در بین دختران دانش آموز گسترش یابد .
وی بیان کرد : با توجه به مشکلات و محدودیت هایی که برای ورزش دختران و بانوان وجود دارد ، قرار شد استفاده بهتری از سالن ورزشی شهید انصاری داشته باشیم که با توجه به این امر ، هفته ای دو جلسه تمرین برای ورزش تنیس روی میز در بخش بانوان در این سالن اختصاص یافت .
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد : هدف ما این است که با هیات ها ورزشی استان گیلان روابط مستمر و بیشتری داشته باشیم که تاکنون با هیات های شطرنج و تنیس روی میز نیز جلسه برگزار و به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار