دوازدهمین روز از مردادماه ۱۳۹۹ روزی پراتفاق و پرحاشیه برای فوتبال ایران و جهان بود. در کنار آن اتفاقات جالبی نیز در ورزش کشورمان حادث شد که در بسته ورزشی امروز آنها را مرور می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ 02 August 2020

در دوازدهمین روز از پنجمین ماه سال با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

دوازدهمین روز از مردادماه ۱۳۹۹ روزی پراتفاق و پرحاشیه برای فوتبال ایران و جهان بود. در کنار آن اتفاقات جالبی نیز در ورزش کشورمان حادث شد که در بسته ورزشی امروز آنها را مرور می‌کنیم.

وزیر ورزش، سرپرست فدراسیون اسکی را منصوب کرد

«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در حکمی «کوروش صبوریان» را به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی منصوب کرد. ادامه خبر در اینجا.

رادوشوویچ: به کالدرون فشار آوردند تا من را اخراج کند/به میلیچ گفتم دیگر با عدد ۴ کری نخواند

رادوشوویچ یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بود. او در گفت‌وگویی مفصل و اختصاصی که با حضور در ایرنا انجام شد راجع به دوران حضورش در پرسپولیس صحبت کرد. توصیه می‌شود حتما این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

پیشنهاد تیم اروپایی برای خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

سمیه خرمی فوتبالیست اردبیلی و خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از پیشنهاد یکی از تیم‌های اروپایی برای حضور در این تیم خبر داد. جزییات بیشتر درباره این خبر در اینجا قابل دسترسی است.

علی‌نژاد: به المپیکی شدن واترپلو امیدواریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های اخیر واترپلو، گفت: "چنانچه امکان برگزاری مسابقات انتخابی باشد، به المپیکی شدن واترپلوی کشورمان امیدوار هستیم." برای اطلاع از جزییات این مصاحبه، اینجا را کلیک کنید.

«طارمی» بازیکن فصل ریوآوه شد

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه ریوآوه در همان فصل اول حضورش توانست یکی از سه آقای گل مسابقات باشد و جایزه بهترین بازیکن فصل را از هواداران ریوآوه دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

رییس بارسلونا: دیگر برای جذب نیمار به آب و آتش نمی‌زنیم

ماجرای بازگشت نیمار به بارسلونا هم گویا کم کم به بن بست می‌رسد یا حداقل مسوولان باشگاه بارسلونا معتقدند که این طور است. در همین رابطه اینجا را کلیک کنید و صحبت‌های بارتومئو راجع به نیمار را بخوانید.

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم؛ اوج‌گیری استقلال با شاهین

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به اتمام رسید که مانند هر هفته، ایرنا به معرفی تیم منتخب هفته پرداخت. در این هفته استقلال و شاهین نقش زیادی در تیم منتخب داشتند. پس با ما در اینجا همراه باشید.

چشم «بیلسا» «محمدی» را گرفت؛ قیمت پیشنهادی لیدز لو رفت

میلاد محمدی بعد از ترک احمدگروژنی روسیه راهی فوتبال بلژیک و تیم خنت شد و حالا شنیده می‌شود که باشگاه لیدزیونایتد به دنبال جذب اوست. یک انتقال جذاب که باید دید عملی خواهد شد یا خیر. برای اطلاع از ماجرای این پیشنهاد به اینجا رجوع کنید.

«مجیدی» فصل آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود

این تیتر، ادعای یکی از اعضای جنجالی هیات مدیره استقلال است. در اینجا جزییات صحبت‌های این عضو را می‌توانید بخوانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار