کارشناس ساختمان و مسکن اداره کل بهزیستی ایلام گفت: چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سال جاری به عنوان کمک‌هزینه مسکن به خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 03 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛جعفر جهانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار بصورت کمک بلاعوض به ۵۷ نفر از خانوارهایی که حداقل دو عضو معلول دارند در مناطق شهری و روستایی پرداخت شده است.

وی میزان کمک بلاعوض به خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول در مناطق روستایی را ۳۶۰ میلیون ریال و در مناطق شهری ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان بهزیستی کشور این کمک بلاعوض در مناطق شهری به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار کمک بلاعوض مسکن به حدود ۱۰۰ خانوار مددجو و افراد دارای معلولیت این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته جهانپور، پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال در مجموع ۴۰۰ نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش این سازمان از کمک هزینه بلاعوض مسکن این سازمان برخوردار شوند.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۰۰ مورد انشعاب آب و فاضلاب، برق، گاز، عوارض شهرداری و صدور پروانه ساختمانی مددجویان رایگان صادر شده است که تا پایان سال به هزار و ۸۰۰ مورد افزایش خواهد یافت./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار