مامور پلیس جان یک خانواده را نجات داد
جانشین فرمانده انتظامی استان از مجروح شدن یک مأمور پلیس در عملیات نجات یک خانواده از دست طلبکار مسلح خبر داد. موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 03 August 2020

به گزارش تابناک قم، جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حادثه تیراندازی در منطقه پردیسان قم گفت: در این حادثه یکی از مأموران اعزامی به صحنه که هدفش نجات جان خانواده موردحمله بود، مجروح و فرد ضارب متواری شد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور یک فرد مسلح به کلت کمری در یک مجتمع مسکونی در منطقه "پردیسان" عوامل گشت کلانتری مربوطه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: فرد مسلح که با یکی از ساکنان مجتمع مسکونی اختلاف مالی داشت، برای گرفتن طلب خود وارد منزل مسکونی وی شد که هنگام تهدید با حضور به‌موقع پلیس در محل، اقدام به شلیک چند گلوله کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در این حادثه یکی از مأموران اعزامی به صحنه که هدفش نجات جان خانواده موردحمله بود، مجروح و فرد ضارب متواری شد.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این خصوص یک تیم ویژه از عوامل مجرب و کارآگاهان پلیس برای رسیدگی سریع، شناسایی و دستگیری فرد مسلح تشکیل شد و موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار