رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: در راستای حضور در لیگ دسته یک والیبال کشور، مربی‌ها را مشخص کرده‌ایم، برای انتخاب بازیکنان هم از تمام ظرفیت استان استفاده می‌کنیم و در صورت ضرورت با چند بازیکن از خارج استان هم قرارداد می‌بندیم.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 03 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فرهمند سال‌افزون ، اظهار داشت: شیوع ویروس منحوس کرونا سبب شده، که اشخاصی که ابراز علاقه کرده بودند به عنوان اسپانسر در کنار ما قرار بگیرند، به علت محدودیت‌های اعمال شده به دنبال شیوع ویروس کرونا همچون عدم حضور تماشاگران، در تصمیم خود سرد شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید برای ورودی لیگ مبلغی به عنوان ورودی بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان پرداخت کنیم و اگر نتوانیم مبلغ مورد نظر را حداکثر تا ۱۰ روز دیگر پرداخت کنیم، از جدول مسابقات کنار گذاشته شده و این فرصت را از دست خواهیم داد.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه افزود: برای شرکت در لیگ دسته یک ما نیاز به خرید سهمیه حضور در لیگ از تیم انصراف دهنده برای حضور در لیگ داشتیم و مبلغی حدود ۲۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان باید پرداخت می‌کردیم که طی مکاتبات انجام شده با رئیس فدراسیون والیبال و رئیس سازمان لیگ توانستیم بدون پرداخت هزینه این سهمیه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی تکلیف نهایی این هیأت مشخص خواهد شد، گفت: حداکثر تا ۱۰ روز آینده وضعیت تیم استان کرمانشاه در لیگ دسته یک کشور قطعا مشخص خواهد شد.

سال‌افزون گفت: در حال مذاکره با دو اسپانسر هستیم و پیگیر هستیم با یکی از اسپانسرها به تفاهم برسیم، که یک اسپانسر یک شرکت از تهران است و دیگری هم شرکتی ساختمانی در استان کرمانشاه است. اسپانسر استان تهران برای حمایت از دو ورزش والیبال و فوتبال در حد لیگ دسته یک اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت: با مشخص شدن اسپانسر و ثبت‌نام در لیگ ظرف مدت ۱۰ روز آینده، تمرینات خود را شروع می‌کنیم و امیدواریم با این حال از هفته آتی تمرینات رده سنی بزرگسالان ما آغاز شود و با آمادگی کامل وارد مسابقات شده و از نام کرمانشاه دفاع کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار