مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: با تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهر جدید صدرا واقع در شهرستان شیراز 55 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان، به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 04 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایانا:ذبیح الله سیروسی تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره 1 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری؛ 40 قطعه باغ شهری به مساحت 40 هزار متر مربع و 15 مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 15 هزار مترمربع تخریب شد.

به گفته وی؛ تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در پی اجرای گشت همپوشان استان و با حضور نماینده دادستان ، فرمانده کلانتری شهر جدید صدرا و 40 نفر یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از عموم مردم خواست، قبل از هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جهاد کشاورزی استعلام کنند و افزود: این مدیریت از هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ممانعت نموده و علاوه بر تخریب و قلع‌وقمع بناهای غیرمجاز، متخلف را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

سیروسی با اشاره به اینکه برخورد قانونی با سودجویان بیش از پیش در دستور کار قرار دارد، گفت: از سال گذشته تاکنون در محدوده شهرستان شیراز ، 560 قطعه باغ شهری به مساحت 600 هزار متر مربع رفع تصرف شده و به چرخه تولید بازگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار