فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک از یک تریلر کشنده و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 04 August 2020

رمضان الهوردیان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودروهای آنها با هماهنگی‌های لازم، خودرو قاچاق را که یک دستگاه تریلر کشنده بوده و یک دستگاه پژو نیز آن را اسکورت می‌کرد در این شهرستان شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در یک عملیات غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیس خودرو پژو و همچنین تریلر کاوه قاچاقچیان توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر و برای بازرسی تکمیلی به مقر دلالت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: در بازرسی دقیق از خودرو تریلر کشنده کاوه مقدار ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و خودروهای مربوطه توقیف و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

الهوردیان با بیان اینکه سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر بوده، اضافه کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضائی، با جدیت هر چه تمام تر با اخلالگران و بر هم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار