فرمانده انتظامی "نی‌ریز" از قلع و قمع ۱۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 06 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در اجرای دستور دادیار اجرای احکام کیفری شهرستان "نی ریز" مبنی بر قلع و قم کلیه بنا‌های غیرمجاز احداثی در اراضی کشاورزی و بازگشت آن به چرخه تولید، موضوع به صورت وبژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های فنی کارآگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی کشاورزی به مساحت ۳ هزار متر مربع به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برابر نظر کارشناسان، به صورت غیر قانونی تبدیل به ساخت و ساز مسکونی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۳ هزار متر از اراضی که تبدیل به ساخت و ساز غیر مجاز شده بود را قلع و قمع و به چرخه تولید کشاورزی بازگردانند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز با اشاره به اینکه در این خصوص ۵ نفر به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و برخورد با قانون گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: اراضی ، بازپس گیری ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
وزارت تخریب باغات کشاورزی بزرگواران مردم دیگر قادر به خرید خانه در شهر نیستند هلند به اندازه یک شهر کشور است که با استفاده از کشاورزی مکانیزه و پیشرفته نصف گل دنیا و میلیاردها دلار ثروت به کشورش ارز آوری میکند، به جای این حرکات وحشیانه (تخریب ) که هیچ برنده ای ندارد با جریمه کردن آنها و ساخت مراکز پیشرفته کشاورزی نه سنتی به همه مردم ،کشور و نظام خدمت کنید
قدرت تفکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار