کد خبر: ۸۸۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 06 August 2020
جانباز گفت: یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به مناسبت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان شهرستان فومن توزیع می‌شود.
 

 

«حمید جانباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت دهه ولایت و امامت اظهار کرد: همزمان با نیمه ماه شعبان و ارتباط با فرامین مقام معظم رهبری طرح رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان اجرا شد و  شور و نهضت خاصی را ایجاد کرد و مردم به صحنه آمدند و کمک‌های قابل توجهی را داشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: سپاه شهرستان فومن مانند سایر دستگاه خدمات رسان و سلامت از ابتدای کرونا در حوزه‌های مختلف کمک و همیاری با مردم داشت و همچنان ادامه دارد.

 

وی گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان با ضدعفونی معابر، تاکسی و خودروهای مسافربری عمومی وارد عمل شد و اوج اقدامات مجموعه سپاه رزمایش مواسات و همدلی بود.

 

جانباز تصریح کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت یک هزار بسته معیشتی به همت ائمه جماعات،‌ هیئت امنای مساجد،‌ گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و پایگاه مقاومت بسیج و گروه جهادی شهید علی خوش‌روش شهرک امام خمینی(ره) تهیه شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه ارزش این بسته‌های معیشتی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان است خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی آبرومندانه در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب دیده که از قبل شناسایی شده است قرار می‌گیرد.

 

وی اظهار کرد: به منظور شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده در همه محلات مجمع خیران راه اندازی شده است که متشکل از امام جماعت مسجد، هیئت امنا، خیران و معتمدان محل است.

 

جانباز افزود: در این دوران بسیاری از خانواده‌ها به سبب شیوع این ویروس روزهای سختی را سپری کردند و درگیر مشکلات اقتصادی شدند اما گروه‌های جهادی با اقدامات شبانه‌روزی نشان دادند که در این روزهای سخت هم در کنار مردم و پای کار هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار