با مردم صادق باشید
وقتی بالای 90 درصد در مدارس استان بر سر وصول آنچه که از آن همیاری و کمک داوطلبانه به مدرسه یاد می‌شود، خانواده‌ها را در مقابل فرزندانشان تحقیر کنند، کاملاً روشن است که این گونه اظهارات صادقانه نبوده و نیست.  
کد خبر: ۸۸۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 06 August 2020

‌احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا در اردبیل با اشاره به گزارش‌های رسیده در خصوص دریافت اجباری وجه در مدارس استان اظهار داشت: لیستی از این مدارس جهت بررسی‌های لازم تهیه شده تا بازدیدهای نظارتی در این مورد انجام شود.

 وی تاکید کرد:پرداخت وجه با عنوان کمک به مدرسه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اختیاری و داوطلبانه است.

به گزارش تابناک اردبیل، این اولین بار نیست که چنین اظهاراتی از زبان یک مقام آموزش و پرورش بیان می‌شود؛ مردم سالهاست که به این سبک از مدیریت آشنا هستند، این که وزیر و سایر مسئولان این وزارتخانه می‌گویند، کمک مدرسه "اختیاری" است اما در مقام عمل، نه تنها "اجباری" است بلکه برای وصول آن به شیوه‌های تحقیرآمیز، کرامت و عزت خانواده‌ها لگدمال می‌شود!

وعده عجیب مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مبنی بر این که بر اساس گزارش مردمی،‌ قرار است مدیران متخلف در وصول اجباری کمک هزینه مدرسه تحت نظارت و بررسی قرار گیرند، تداعی اظهارات دیگر مسئولان کشوری است که به جای این که برای جستجوی زمینه‌های بروز فساد، دستگاههای نظارتی را مورد سئوال قرار دهند از مردم برای کشف فساد استمداد می ‌طلبند! 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل معلوم نیست که مردم را چه فرض کرده که این چنین سخنانی را بر زبان می‌آورد! مگر می ‌شود قاطبه مدیران مدارس خلاف دستور مقام مافوق رفتار کنند؟ ممکن است برخی مدیران این گونه باشند اما وقتی بالای 90 درصد در مدارس استان بر سر وصول آنچه که از آن همیاری و کمک داوطلبانه به مدرسه یاد می‌شود، خانواده‌ها را در مقابل فرزندانشان تحقیر کنند، کاملاً روشن است که این گونه اظهارات از سوی ایشان صادقانه نبوده و نیست.  

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار